Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av karleksdravel - 4 augusti 2007 22:08

God mat, kubb, boule och en massa prat. Hon (svärmor) hade sexualundervisning för alla barnen (eller försökte) med 5 barn sammanlagt (hon och hennes gubbes) fast inga barnbarn. Hon skulle så gärna vilja ha det. Hon har ju fått ett bonus barnbarn (min dotter) men det är ju så klart inte samma sak. Inget bra ämne att ta upp märkte vi för det vart sånt svammel av det =) Jag skulle gärna kunna tänka mig men det återstår atts e vad som händer med det He he he

Nu är man iaf hemma igen och gubben är på språng ut för att jobba inatt med. Ska nog ta mig ut i solen imorgon för att njuta av den ett tag, så får han sova ut...jag får se hur som haver.

Nu är jag rätt sugen på en bra film...kollar bland alla filmer vi har men inget som lockar :S

Av karleksdravel - 4 augusti 2007 12:53

Dottern bestämde sig i sista sekund att vi åker ut till svärmor en stund iaf...Ska bara inom apoteket innan vi far ut. Måste ha lite hostmedicin och bricanyl till dottern så hon blir som människa igen...

Jag skriver nog inte förrän lite senare...hoppas alla har en toppendag nu

Kramar till alla

Av karleksdravel - 4 augusti 2007 11:18

Det finns inga bättre människor än män och kvinnor.

(Danmark)

Av karleksdravel - 4 augusti 2007 11:06

Av karleksdravel - 4 augusti 2007 09:09

Idag är jag tröttare än jag varit på riktigt länge käns det som. Vaknat i omgångar och inte kunnat somna om, till slut ger jag upp med att sova.

Solen skiner rejält idag hoppas bara på att det ska vara fint hela dagen.

Jag hade en riktigt jobbig dröm. Att jag och gubben bråkade rejält och att det slutade med att vi gjorde slut, fick panikångest som heter duga. Tror tom att jag grät i sömnen. *ryser*
Tror jag ska gå in en vända till gubben och säga att jag älskar han

Av karleksdravel - 4 augusti 2007 00:26

Nu har jag varit och hälsat på hos dom flesta...fingrarna gör en aningen ont nu känner jag men men det är smällar man får ta. Har jag glömt bort någon så ber jag om ursäkt för detta

Hoppas alla sover en helt underbar natt det ska iaf jag göra om en stund...

Natti natti

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards