Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av karleksdravel - 5 augusti 2007 22:03

Mindre kris har uppstått här så jag återkommer imorgon!

Av karleksdravel - 5 augusti 2007 10:44

Nu har jag ängnat mig en tid på att kolla runt på lite andra bloggar och dyligt. Kommer på att jag inte gillar förändringar i vardagen. Vilket vill säg att när folk tar semester eller är borta från bloggande så är dom saknade av en del personer...Nu har äntligen Alma kommit tillbaka med ett internetanslutning...men var i hela fridens namn håller spindelpappa hus. Fattar han inte att jag är orolig...nått tragiskt har hänt eller så har han bara tröttnat på att skriva i bloggen =( Orolig är jag iaf.


Nu har dottern vaknat så jags ka skicka ut henne för att köpa mjölk så jag får i mig lite kaffe =)

Av karleksdravel - 5 augusti 2007 10:27

Nu är tvättmaskinen igång

Men kaffet får vänta då jag inte har någon mjölk =(

Av karleksdravel - 5 augusti 2007 08:50

Lite vimmelkantig av att ha varit uppe tidigt och nu kollat in hos en del bloggvänner...

Ozzy gnäller som katten he he he (tror han vill ha mat)

Av karleksdravel - 5 augusti 2007 08:24

Jag hittade foton på katterna när dom var små.
Så här söta var dom då =)
Fatta att jag bara älskar dessa bäbisar eller! Och denna ska få egna små bäbisar snart! *länktar*

Idag har dom lite mörkare päls och inget brunt i sig...Dom ser svarta ut men borstar man dom så får man bara grå päls på borsten...lustigt va!

Av karleksdravel - 5 augusti 2007 07:50

När gubben gick och la sig så gick jag upp. Somnade så klart på soffan igår kväll en stund för att sen bara förflytta mig till sängen och somna som en stock.

Idag skulle det vara riktigt bra med sol sa dom! Var är den då? Jag får la ta o städa gärnet idag för att sen hoppas på en massa jobb nästa vecka!

Fortfarande inga kattungar här =( Jag ska kolla ytterligare en gång när det är beräknat när dom ska komma.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards