Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 23:22

Bingen ropar och min katt är alldeles stirrig (undrar om ungarna kommer inatt)

Natti natti säger jag till nattens ugglor =)

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 22:46

Jobbat ikväll (trots värken i nacken)
Gubben har gett mig massage så kanske att jag klarar av att göra lite nytta imorgon då jag hoppas på att jag är ledig!

Tog en liten paus ifrån tv-tittande (gubben har fixat nån dvd om Thailand som måste ses.


Drömmer att snart få återvända igen =) Utan andra personer förrutom jag själv OCH min pojkvän! Inga andra inblandade i min nästa Thailandresa.

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 12:34

Har jag fått rensat lite bland mina kläder, fyllt den nya garderoben med en del jox.

Nu stack gubben iväg så jag hoppas han hinner tillbaka så jag kan låna bilen ikväll. Inte sugen på att ta vagnen till jobbet idag. Men i värsta fall så får jag göra det.

Har ingen ork att ta itu med något annat just nu.

Sitter och överväger om soffan vill ha sällskap eller om jag ska starta en maskin tvätt. Tror jag tar tvätten först och sen soffan =)

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 10:29

Få som far, ingen som mor.

(Sverige)

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 10:20

Vojne vojne.

Jag har satt en värmekudde på nacken nu, hoppas att det hjälper.

Jag tappade bort lite bilder från min blogg en stund och innan jag hade hittat tag på dom igen så hann jag bli riktigt rejält sömnig.
Jobbet blir ju inte kul ikväll då jag redan nu är sömnig.

Ahh det får la gå.

Imorgon ser jag fram emot lite ledigt, eventuellt ska vi ut och fiska med svärmor.

Nu ska jag nog ta o väcka gubben med att börja dra och slita i sovrumet *fnissar*

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 08:59

Nu har jag varit runt och hälsat på dom flesta...Har jag glömt någon så ber jag om ursäkt. Säg bara till så skickar jag över ett inlägg på direkten.

Kom på att mitt kaffe är slut =(
Så idag blir det inget kaffe, the är ju minst lika gott o dricka på morgonen.
Är ju ingen frukostmänniska så den brukar oftast hoppas över.

Nu är dom här för att tömma containern, blir gubben glad så vi kan göra oss av med allt bös som blev kvar sen vi satte garderoberna på plats.

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 08:20

Jag har ännu ondare i nacken nu än vad jag hade när jag la mig. Inget speciellt skönt sätt att vakna på.

Godmorgon säger jag, fast det blir nog ingen god morgon för mig känner jag.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards