Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av karleksdravel - 14 augusti 2007 15:06

Nu har jag vaknat till liv käner jag...Fortfarande irriterad på att jag inte fick sova ut men va begär man lixom (imorgon stängs telefonen av)

Folk är dumma ve mig =( Jag ramlade och slog mig rätt rejält inatt och har så ont i armarna att jag funderar på vad som egentligen hände...Jag stod ute och rökte och ska gå in igen, till saken är den att jag gäspade som attan och mina ögon rann av trötthet. Missar totalt trappsteget (som jag egentligen visste fanns där) på en 10 del sekund så har jag golvet i ansiktet...så jag får en känsla av att jag kanske svimmade till när jag missade trappsteget eller nått...Underligt iaf att jag inte tog emot mig (vilket jag hade gjort i vanliga fall) men men nu är det så och jag får leva med smärtan i några dagar igen.

På tal om att svimma, så har jag bara gjort det en gång i hela mitt liv. Det var när jag väntade min dotter när jag i tredje månaden ungefär bara ramlar ihop på jobbet. Jag kunde inte lyfta min arm på flera veckor och sen hade jag nog smärtan i över en månad!

Ha en bra fortsättning på kvällen
Kram

Av karleksdravel - 14 augusti 2007 12:27

Varför ska jag alltid vakna av att telefonen ringer?
Jobbat till 6 i morse och lyckades somna strax efter att jag kom hem (7,00) men jag vill iaf inte bli väckt av telefonen strax efter 12. Jag hatar det verkligen alltså...!
Nu är jag iaf uppe och känner att jag har ont i hela kroppen...vet inte om det var för att det vart en tumult på det andra jobbet igår morse eller för att jag missade ett trappsteg inatt och föll raklång framstupad (tur ingen såg mig)

Jag ska nog ta mig en vila på soffan känner jag!

Ovido - Quiz & Flashcards