Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av karleksdravel - 8 augusti 2007 22:26

Undrar vem som är tröttast, Diezel eller jag (somhar vakat och ringt folk för att skrika ut min lycka)

Men än så länge så är det tre välskapta filurer som krampaktigt söker efter att få dia.

Gubben, jag och dotter är helt slut nu så vi ska kolla på lite film (springer emellan) för att få tankarna på lite annat...

Återkommer imorgon med fler bilder

Kram och godnatt

Av karleksdravel - 8 augusti 2007 20:46

Kattunge nummer ett har kommit ut

Hon vet knappt hur hon ska bära sig åt stackaren


Duktiga lilla Diezel

Av karleksdravel - 8 augusti 2007 10:16


Åskan ser inte ut att vara i närheten av där jag bor iaf =(
Men nu skiner solen litee till och från iaf

Av karleksdravel - 8 augusti 2007 09:40

Just nu känner jag mig riktigt energisk. Så jag tror detta blir en bra dag trots allt..så kanske jag får gjort en del idag. Städade ur toaletten och badrummet igår så dom skiner och luktar hallon idag Ha ha ha

Men idag ska jag ta itu med sovrummet (bara gubben kunde ta och masa sig upp)
Tvätta fönster, lägga iordning kläder (efter att garderoben kom på plats har jag inte hunnit fixa med alla kläderna) sy upp gardinerna, tömma byrolådorna som vi hade i sovrumet tidigare (svärmors gubbe ska ha den ena, den andra sänger vi nog) bädda rent så klart sen ska det nog lukta hallon där med ska ni se. Hinner jag klart allt idag så kanske jag tar ett foto och lägger in här =)

Av karleksdravel - 8 augusti 2007 09:09

Vaknade av att dom fortsatte gräva precis utanför fönstret. *grr*
Vart en rätt sen natt då jag fastnade vid datorn så jag hade verkligen behövt sova ut. Jag hann se lite av den blåa himlen som har varit här i några dagar, men nu är den på väg bort och åskan påväg in (en tidningarna)

Ovido - Quiz & Flashcards