Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 23:15

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 23:05

Uj. Fick aldrig se hur filmen slutade men det är ju bara Simpsson. Inte direkt min film men vad gör man inte när gubben och dottern gillar filmen...Hade lite svårt att hålla upp ögonen när man har sovit så lite som man har gjort...Ska snart ta och krypa ner i sängen här.

Godnatt kram!

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 19:32

Gick ut på gården med grillskivor, marinerade vitlöksklyftor, potatissallad och bröd...Shit vad mätt jag vart! Nu är jag helt seg i bollen så jag kommer bara att orka hänga upp tvätten som är klar!

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 12:56

Nu har jag fått sovit ett par timmar iaf...Lyckades somna efter en lång stunds vridande i sängen. Gubben snöt sig och dom höll på att gräva upp asfalten utanför vårat fönster och sen var det så sablans varmt med (ska inte gnälla men idag var det olidligt alltså)

Nu ska jag snart få i mig en kopp kaffe (om jag orkar resa mig för att sätta på lite dvs)

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 05:55

Jag gör allt jag bara kan för att hålla upp ögonen. Sätter på fläkten, öppnar fönstret går fram och tillbaka på kontoret, hoppar upp och ner...men inget tycks hjälpa...Jag är Göööööör trött (som dom skulle ha sagt här i götet)

Fy f*n vad det ska bli skönt at komma hem och sova =)

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 05:29

alla morgonpigga...solen skiner utanför fönstret och jag länktar verkligen till en säng just nu efter en allt för lugn natt!

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 02:28

Vad gör man dom sista 4½ timmarna som är kvar innan jag får sällskap igen?
Ögonen börjar falla isär...vid den här tiden brukar jag ha sovit bra länge.


Pratat en stund med en killkompis från Halmstad. Han och hans tjej har inget socialt liv säger han. Som jag sa till han att jag har ringt till hans tjej en del gånger sen jag flyttade upp hit till götet men hon har inte behagat att ringa tillbaka en endaste gång (inte ens när jag fyllt år) Vill man inte ha ett socialt liv så ska man heller inte gnälla över det. Till saken hör den att vi var riktigt bra vänner när vi bodde närmare varandra. Sen vart an dålig och hamnade på psyket och hon tog på sig det mesta med deras separation osv, jag försökte få henne att börja leva men hon hade redan slutat o leva på nått underligt sätt.
Efter knappt ett år åtskilda så fann dom varandra, tror mest det var för att han behövde någon som tog hand om han. Nu tror jag att hon har hamnat där.
Jag har förlorat en massa kompisar pga att JAG inte orkar hålla kontakten med dom, orkar inte hålla på att ringa eller hälsa på någon som inte kan ge tillbaka med samma mynt, så är det bara!

Av karleksdravel - 7 augusti 2007 00:24

Min dräktiga katt var riktigt olydig idag (som en del andra gånger)
Hon har en förmåga att pinka eller skita i fotöljen som gubben har ärvt efter sin morfar! Den går bara inte att använda idag. Så fick jag allt tag på henne när hon gick därifrån, tar henne i nacka skinnet för att visa henne att såååååå gör man inte (annars har det varit svårt att ta henne då hon har gjort sina hyss på nätterna) tappar katten så hon ramlar i pisset!
Jag kan ju inte ha en katt som är helt indränkt i piss heller, så jag får bada henne!!

UJ...det gillas inte så hon skriker och sprattlar och har sig. I vanliga falls å skulle hon inte vara så här hysterisk men nu visste hon att hon hade gjort fel och skrek för den sakens skull...
Bara inte det har hänt ungarna något!! Så hysterisk som hon var...Men nu får dom allt komma snart så jag kan bada henne och klippa klorna som jag brukar göra =)

Ovido - Quiz & Flashcards