Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av karleksdravel - 12 augusti 2007 10:01


Bohus fästning


Denna bro körde vi på upp till smögen (minns inte vad den hette) men den var riktigt cool faktiskt.

Årets första brännmanet (som jag har sett)

En vanlig bild i Smögen


Jag hörde åskan långt borta o sen kom skyfallet (varmt o regningt, det gillar jag)

Underbar solnedgång jag inte kunde motstå att ta kort på (från bilen)

Samma som ovan

Av karleksdravel - 12 augusti 2007 09:42

Vilken underbar dag vi hade igår...satte oss i bilen och for upp till Smögen...Solen sken och det var riktigt varmt (på bryggan var det säkert 35 grader) Käkade räksmörgås och bara strosade omkring, som turister =) Sen satte vi oss i bilen (då kom regnet) fortsatte ner till Lysekil och strosade omkring där en stund (regnet bara fortsatte) men det var skönt iaf då vi inte hade bråttom nånstans. Trots regnet så var det ju varmt!
Vi körde via Orust och Tjörn på vägen hem, gubben ville visa deras sommarställe på Tjörn som han är uppväxt på. Stötte på hans mammas kusin som jag aldrig har träffat, trevligt! Sen bar det av hemmåt så jag kom på att vi måste ju ha käkat något! Så det fick bli källarkrogen här i stan!
Gubben ville att vi skulle kolla på film när vi kom hem, hmmmm. Jag somnade så klart som en stock!
Så nu sitter man här lagom seg i skallen.
Jag har inte ens hälsat på kattungarna *skäms* Går och gör det på en gång!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards