Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av karleksdravel - 30 augusti 2007 10:06

Idag vaknade jag strax innan 7 och kunde inte sova mer...Nått konstigt ljud från den nya telefonen som gjorde att jag inte kunde somna om...Lika bra att gå upp...Så jag körde gubben till jobbet för att slippa stressa med olika ärenden jag ska ha innan jag börjar jobba...

Idag är det nytt kontrakt på jobbet som gäller och sen ska vi ha möte...rätt korkat att tacka ja till att jobba med men jag får la stå ut och sova imorgon bitti istället.

Igår var jag och köpte gubbens present och så klart var jag ju tvungen att berätta det för han med he he he...Han ska lida av nyfikenhet tills han fyller år den 18 sep...Jag kan vara lite jävlig ibland mohahaha

Undra om jag ska sätta igång lite kaffe kanske?
Maria bjöd på så gott kaffe nu på morgonen så jag fick mersmak av det =)

Av karleksdravel - 30 augusti 2007 00:35

Jag somnade på soffan visst..o till Happy feet som jag bara älskar...men jag tror banne mig att det är dags för sängen om en liten stund...Går bara förbi datorn på vägen.=)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards