Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av karleksdravel - 20 augusti 2007 21:05

Åhhh jag som trodde jag skulle få ha en ensam och mysig kväll...Icke sa nicke...Gubben ringde och frågade om jag kunde hänga med att lasta av lite ved...Åhhh vad jag INTE är sugen på det just nu!
Men jag kan inte säga nej utan sa att jag gör det för hans skull...Han får slita som ett djur emellanåt när det gäller hans mamma (vilket hon inte riktigt förstår) men hon hörde när jag sa det till han i telefonen "gör du inte det för min skull" sa hon...men egentligen inte då det bara är massa gnäll från hennes sida + att hon har en dotter som ALDRIG hjälper henne!!! Så egentligen vill jag inte hjälpa henne på det viset mer gånger.

Men så går det när man är för snäll och inte vågar säga ifrån!!!

Hon hade frågat gubben idag om vi kunde gå på resturang imorgon och han skulle prata med mig. Han hade inte så mycke information om det så vi skulle kolla upp det med henne. När hon kom hem hit innan för att hämta gubben så sa hon att det var på ett ställe i stan som hade mat och dricka osv men att det var fullsatt och hon hade satt upp tre på väntelisan!
3 ST???? Min dotter då tänkte jag!!!
Tror du hon skulle bli ledsen om hon behövde vara ensam en kväll???
Öhhhhh
Snabb som blixen kan man vara ibland, idag var en sån dag.
Skulle dina barn vilja att du hade åkt hemifrån och lämnat dom själva på din födelsedag?? Näää det e sant sa hon...Men va fan då??? Människor har fått en hjärna att tänka med...Använd den då!!! Jag skulle aldrig få för mig att be folk ändra på sina födelsedagar för att det passar mig bättre!!!

Hädansefter fyller jag helt enkelt inte år!! Firar det enbart med gubben och min dotter ingen annan!


Kul att ha med mig o göra idag när jag är trött och irriterad idag!!!
Kl är 9 och Csi har börjat, o jag får inte se det förrän senare kanske.

Kram till er alla...kommer och hälsar på när jag är piggare och inte har massor i skallen att tänka på!!!

Av karleksdravel - 20 augusti 2007 17:00

Min dotter kom in och väckte mig vid tre idag...Snacka om att jag vart trött...Annars brukar jag inte sova så himla länge....Nu är jag iaf uppe och gubben är inne istan och skulle handla något sen kommer han hem en snabbis för att åka iväg för att hämta ved till sin mamma (o mej får hon inte iväg ikväll för att hjälpa till me ddet! Är för trött helt enkelt)

Min dator är totalt död =( Så jag ska ta o öppna den om en liten stund för att se vad som har hänt med den! Jag hatar verkligen när inte den fungerar som den ska!

Bloggandet kommer troligen bli lidande (precis som om den inte har blivit det redan)

Nu måste jag ta mig nått att äta så vem vet jag kanske skriver en rad eller två lite senare!

Av karleksdravel - 20 augusti 2007 06:37

Nu är det snart dax för mig att inta vågrat ställning. Är tröttare än skalman just nu!

Får ta och kolla min dator hur den mår efter att jag har sovit, jag får spel om den skulle vara paj just nu! Vill att den ska fungera problemfritt.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards