Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av karleksdravel - 15 augusti 2007 16:27

*stönar*

Av karleksdravel - 15 augusti 2007 16:14

Ursäkta...men jag var bara tvungen helt enkelt att vräka ur mig.

Jag har nämt tidigare att jag har en granne i 19 års åldern som är gravid och går helt enkelt bara över gränsen hela tiden...Dom är så fruktansvärt upptagna (med att sova) så dom kan inte ens pallra sig ner 2 våningar för att kolla på våra katter (jag skiter i vilket iof) Det enda som existerar i deras skalle är alla grejer dom ska köpa till barnet (hon arbetslös och han jobbar nästan dygnet runt) dom har nog redan köpt allt, vilket dom började göra när det vart klart att hon var gravid *idiotiskt om något skulle hända*
Nu begär hon att min dotter ska stå givakt ute på gården när dom kommer och hälsa. Igår hade dom kommit och min dotter hälsar (påstår hon) men det hade tydligen inte uppfattats då hon (grannen) vart skitsur och sa till min dotter på msn innan att hon pratar inte med någon som inte kan hälsa. Men för fan ÖPNNA käften själv och säg hej!!!
Henne kille hälsar ju ALDRIG på mig och jag sa det till henne för en stund sen att jag skiter fullständigt i det, hans problem och inte mitt.
Så nu sitter jag och lyssnar på en gravid kossa som säger att man BARA ska skriva till henne när hon är online på msn, aldrig inte vid datorn eller upptagen. Stäng av msn då för bövelen om man inte vill ha att någon skriver till en när man inte vill...Sen gör hon skilnad med för mig svarar hon juh men inte min dotter! *suck*

Hennes unge kommer säkerligen vara apful med.

Ja ni får banne mig ursäkta men jag pallar inte att klappa någon på ryggen och tycka att dom har gjort bra grejer när jag känner att det kommer gå åt helvete, varför? Joo det är för att hon såg till att det hade gått så långt på graviditeten för att ingen skulle begära att hon skulle göra abbort *sjukt*
Sen att hänga upp sitt liv så fruktansvärt mycke att man inte ens har tid att komma in och hälsa (vilket dom har gjort tidigare) eller kolla på kattungarna, när dom älskar våra katter så mycke som dom säger.
Sen kanske jag vräker ur mig saker i onödan men blir jag förbannad på det här viset så brukar det ha gått rätt långt innan jag reagera och då kommer det inga vackra ord!

Av karleksdravel - 15 augusti 2007 14:26

Jobbat inatt (utan att ramla *ler*) men shit vad trött jag var när kl var halv 3...sen piggnade jag till en stund och sen var det dags att gå hem. Fick ställa kl på 12 idag då jag kom på när jag jobbade att dottern skulle till tandläkaren *suck* Fick pallra mig upp o hinner inte ens få på mig kläderna innan jobbet ringde igen -Kan du jobba mellan 16,00 till 19,00 imorgon eftermiddag? Jaaa det kanske jag kan ordna...Jag ska på ett möte kl 13,00 och ska kolla med gubben om han ska med på det mötet för isf kan jag ta bilen och då kanske jag hinner ta mig till andra sidan stan enklare och fortare...Men jag lovade inte om jags kulle hinna vara där innan 16,00 eller om jag kommer strax efter, bara jag kunde komma innan halv 6 så var hon nöjd!...*suck*

Nu har en av katterna redan öppnat sina ögon och jag kan helt enkelt inte låta dom vara...åhhh dom är ju så söta...Usch så jobbigt det kommer att bli när jag måste göra mig av med dessa underverk (anser jag)
Nu ska jag nog ta och fortsätta läsa i min bok Nattens Barn med Tracy Lords (tror jag det stavas)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards