Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av karleksdravel - 11 augusti 2007 12:16

Och jag =)


En snusdosa (så man kan jämföra med storleken =)

Diezel som stressäter bara för att hinna tillbaka till sina bäbisar


NU ska vi fara ut en sväng...återkommer troligen inte mer idag då vi ska ut och käka på resturang ikväll...Bara gubben och jag!

Hoppas alla får en riktigt bra dag Kram!

Av karleksdravel - 11 augusti 2007 10:58

Jag är inte direkt pigg idag måste jag erkänna. Det vart utgång igår iaf (längesen sist) Gubben är ju mer van vid det livet just för tillfället. Jag har mer eller mindre tröttnat på det känns det som! Men men man får ju ställa upp emellanåt.

Vi hade bestämt igår om att vi kanske skulle ta oss en tur längs kusten uppåt landet! Men när dom utlovade regn så slog vi bort tanken, men idag verkar det vara rätt skönt väder (trots att solen inte är framme) men jag får inte upp gubben juh!
Får väl gå in till han om en stund och lägga en pissemiss på hans nos så kanske han vaknar till liv =)

Först ska jag nog ta och hälsa på alla som har hälsat på mig dom senaste dagarna när jag har varit lite upptagen. Hoppas ni har förståelse och att jag inte glömmer bort mina kära bloggvänner =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards