Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av karleksdravel - 21 augusti 2007 11:07

Fortfarande grymt trött...Hur lyckas man bli så här trött tro?

Ikväll kommer svärmor på mat och jag har ingen idé om vad man kan göra för mat! Nån idé nägon?

22/8
Igår fick jag lagat lite mat till svärmor...Gubben beställde en maträtt som är lätt

Kokar ris
steker bacon
skivar paprika
vispar grädde och blandar i chilisås
Lägger allt i en form med riset i botten och in i ugnen en stund
Klar för at äta och njuta

Av karleksdravel - 21 augusti 2007 09:53

Gubben väckte mig med en kopp the på sängen i morse...Men jag var så ruskigt trött så jag orkade helt enkelt inte ta emot den utan somnade om igen. Vaknade för en stund sen och är lika trött men jag kan bara inte sova bort hela dagen idag.
Mår illa gör jag med, kan det vara för att jag är så fruktansvärt trött tro?

Nää jag får försöka rycka upp mig så jag klarar av denna dagen

En kompis till mig kommer efter att hon har slutat jobbt kl 12 och jag måste ha försökat att få bort den värsta disken samt damsugat och sen duscha. Är jag så här trött så vet jag inte var jag ska ta vägen helt enkelt!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards