Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av karleksdravel - 23 augusti 2007 20:22

CocktailGammal hederlig film med Tom Cruise
Cocktail...Ung, självsäker och ambitiös. Brian Flanagan (Cruise) drömmer om framgång som börsmäklare. Men mycket snart inser Brian att det ligger mer pengar i att servera drinkar än vad han kan göra på aktier. Brian dras in i en värld av sex och lättförtjänta pengar. Karusellen snurrar allt snabbare och utan att kunna hejda det går allt mot den slutliga katastrofen. När han möter och förälskar sig i servitrisen Jordan Mooney, tvingas han välja mellan kärlek eller pengar, ett val som kommer att bli svårare och mer dramatiskt än vad Brian någonsin föreställt sig.

Av karleksdravel - 23 augusti 2007 14:56

Det var en kort arbetsdag...Efter att ha haft ett uppvaknande som man inte direkt är van vid så somnade jag på soffan en stund...sen stressade jag iväg för att jobba mellan 2 och 6...Men jag fick mig världens utskällning för att jag kom dit uniformerad och inte civil. Så det var bara till att åka hem igen *suckar* Nu ska jag ta o göra lite nytta...Ska ta o fixa lite utskrifter som jag kan sätta på fodralen till mina Beckfilmer...trött på att dom ligger jämte tangentbordet och tar plats!

Av karleksdravel - 23 augusti 2007 08:20

Varför kan jag inte få sova när jag vill kunna sova en massa?

Dottern kom in för att säga att kl var mycke och gubben hade inte gått upp ännu! Ja det var inte bara han som gick upp *pekar på mig själv*

Sen fick lilla Diezel bada efter att ha stått o bajsat i gubbens älsklingsfotölj!
Uj så arg hon blev! Sen var det badat i hela lägenheten. Behöver nog inte torka golven denna veckan iaf!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards