Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av karleksdravel - 26 augusti 2007 23:06

och det är jag med...Så jag går och lägger mig

Av karleksdravel - 26 augusti 2007 09:31


Detta är min nya mobil som jag är riktigt glad över...En Sony Ericsson Z610i
Hittade den på Netonet för 1900 spänn...rätt okej pris för att vara just den telefonen He he he



Denna ville dottern ha. Sony Ericsson walkman W300i
1400 kostade den.

Kul med nya mobiler...O jag är verkligen riktigt glad över min mobil! Dottern vart lite avis bara he he he...

ha en underbar dag nu alla..för nu måste jag rusa och klä på mig!





Av karleksdravel - 26 augusti 2007 09:15

Vaknade i fredes och tänkte som sagt va ta mig en städtur i lägenheten! Hur länge höll det tills jobbet ringde tror ni? Typ 1 timme. Så mellan 2 och 6 jobbade jag och sen åkte vi för att kolla på lite telefoner till mig och dottern. Hittade ingen som vi ville ha så vi fick allt vänta (eller dottern har hittat sin telefon men jag ansåg att den var lite väl dyr) Sen åkte vi hem och käkade och jag la mig på soffan som vanligt för att kolla på film, gubben åkte till krogen och jobbade.

Jag la mig runt halv 12 för att jag skulle upp o jobba mellan halv 8 och 17,30. Tror ni jag fick sova? 1,50 timme lyckades jag få jobbat den natten, pga att grannarna spelade så fruktansvärt hög musik, jag gick ner till dom 2 ggr sen ringde jag svensk bevakningstjänst för att be dom komma hit på en störning (enl henne så har dom alla andra larm men inte just störning) Gaaahhh...Jag fick gå ner ytterligare en gång till kärr---tanten och snällt be henne att sänka ljudet på stereon för att jag ska upp och jobba. Då säger hon utan att be om ursäkt....-du slänger fimpar på min altan. Nähe du det gör jag då rakt inte när jag vet till 100% att jag är så noga med att inte ens plocka blommorna och slänga ner dom vissna eftersom hon har en altan som är större än våran lägenhet... -ja då är det väl P då? -Han röker inte sa jag, men dom ovanför mig röker bäggetvå (och jag vet att dom slänger ner saker där titt som tätt, men det sa jag aldrig) Jag ska sänka sa hon! Jag vore väldigt tacksam om du kan stänga av musiken efetrsom jag ska upp om ett par timmar!
Så lyckas man bli ovän med grannarna! Jisses sicken människa alltså!

Sen åkte jag till jobbet och får mina instruktioner...Det har blivit lite fel så strax efter 10 vill dom skicka hem 2 personer...Så det blev jag och en kollega...skönt! Hem o sova....Tror ni ja...Jag la mig ner och höll precis på att somna, då börjar kattungarna gny. Okej vi gör ett nytt försökt, precis håller på att falla in i dvala så går min dotter ut och stänger dörren. *suck*
Tredje och sista gången då! Precis håller på att...då går alarmet igång på gubbens telefon...NU GER JAG UPP....Så vi åkte och köpte oss telefoner jag och dottern istället! Sen var det i lugnets tecken hela kvällen!
Jag somnade på soffan vid 10 och låg som en klubbad säl tills gubben kom hem halv 4...då gick jag in i sängen och la mig!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards