Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 23:57



Nu är det time för mig att inta vågrät ställnig. Har precis avslutat med att kolla på Beck som var fantastiskt bra, precis som alla andra Beck. Jobbet kallar imorgon igen så klart men dock bara för 3 timmar och sen hem för att ta emot la familjaNatti natti alla, hörs när vi hörs

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 20:32

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 19:51

Maten avklarad och nu väntas den nya Beck...Nån timme till sen kan jag se på den...Kanske ska passa på att se Rånarna innan jag kan se på Beck.

Ska ta o passa på att kolla lite saker på nätet nu när jag känner att jag har lite tid och att den bytta datorskärmen kanske är till det bättre. Gubben är så söt så han åker in och lämnar den som är paj och jag får en sprillans ny He he he.

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 16:04

Det kan inte vara möjligt att jag känner mig klar! Bara lite småpill och sen kan jag lägga mig i soffan med gott samvete...Ja ja det blir väl dags till vi har käkat middag, som den tuppluren kan komma dvs.

Det verkar som att jag städar bäst när jag är irriterad (hur bra nu det är). Jag har funderat på det där med min granne och fattar helt enkelt inte hur hon kan vara så iggnorerande. Bara för att man är gravid så betyder väl inte det att man inte kan höra av sig emellanåt...men hon har aldrig tid påstår hon. Hon jobbar en dag i veckan och har inte tid....jag kan inte fatta det iaf.
Trist bara att hon ska snäsa åt min dotter för ingenting. Så det har jag gått och funderat på medans jag har pillat här och blivit mer o mer irriterad! Men nu är jag lugn igen och det är ju tur det när städningen är över.

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 14:10

Springer som en virrpanna just nu...Allt ska fixas och helst på en å samma gång.
Sovrummet nästan klart! Tömt byrån i hallen (som svärmor kommer o hämtar imorgon)
Tvättat mina arbetskläder och startar nästa maskin lika snabbt. Tjatar på dotter att hon MÅSTE städa på sitt rum.
Varför får man tjata egentligen? Allt annat än det hon ska göra blir gjort! Säger till henne att jag har hela lägenheten klar när hon inte ens är klar med ett rum. -jag har faktiskt 2 rum säger hon och inkluderar hennes toalett som ett extra rum *suck*

Klockan är redan 2 och jag har massor kvar att göra innan gubben kommer hem från jobbet.

Men var inte oroliga för jag är inte stressad bara vill ha det ordnat inför imorgon så jag slipper stå med sånt här när min syster kommer eller att gubben ska behöva stå med det här imorgon när han har jobbat natten =)


Av karleksdravel - 17 augusti 2007 12:15

Dom ringde och frågade efter om jag kunde jobba imorgon!
Jag ska fira min födelsedag hade jag tänkt...Min syster kommer inte förrän efter 3 och jag jobbar mellan 11 och 2 så det gick jag med på, snäll som man är. Så nu är det snabba ryck som gäller om jag ska få ordning på allt innan jag kan fira min födelsedag med alla.
Imorgon kommer syrran med hennes ungar och på söndag kommer mina föräldrar (efterson dom inte kan/vill träffa syrran så får dom komma en annan dag) På tisdag (då jag egentligen fyller) ska jag fira med gubben och dottern hade jag tänkt mig!

Bra att ha mycke jobb men jag vill egentligen vara ledig då jag har saker att göra.

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 10:53

Min dator lever sitt eget lilla liv nu verkar det som. Inte nog med 2 minnesdumpningar så jag är så illa tvungen att starta om datorn så stängs explorer ner rätt som det är (skyndar mig att skriva innan det händer igen)

Ändrat sidan lite igen (som kanske märks)
Jag älskar det här mörka och dystra men har kommit på att det inte alls speglar mig som person...kanske ska ta o ändra beroende på hur humöret är!
Just nu är jag lätt förvirrad när dom ringde ifrån jobbet (låssades att jag sov när dom ringde) VA!!! Sover du fortfarande?? Klockan är juh 10...men hallå eller, fattar du hur jag har jobbat denna veckan eller!! Eller att jag har inte fått sova ut en endaste dag, på rätt länge så jag behövde detta! Nu avslöjade jag ju inte att jag varit uppe i 1,5 timme (bara för att jag skulle ha en ursäkt att säga att idag kommer jag inte orka jobba)
Men hon skulle bara ge mig tiderna för nästa vecka om det var något som jag kunde jobba, men hon fick aldrig gett mig tiderna, som hon inte hann ge (då det pratades om så mycke annat) Så hon skulle ringa upp mig igen efter en stund (snart 1 timme sen)

Har hälsat på hos en del bloggvänner och ber om ursäkt om jag skulle ha missat någon!

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 09:18

Snacka om att jag är mer död än levande just nu! Vaknade av att gubbens telefon ringde halv 9 (försovit sig) i soffan där jag somnade igår kväll.
Såg att jag hade fått ett sms från jobbet inatt om att jobba från 12 idag ( e dom roliga eller) Nää nu ska jag vara ledig fredag och lördag sen ska jag på o jobba söndag natt.
När jag ändå pratar om jobbet så ska jag ner till Halmstad och jobba inom en snar framtid, länktar faktiskt...Inte för att komma hemifrån utan mer att det ska bli kul o göra nått annat i jobbet och kanske tom får visa vad man går för!

Off i go to make some coffe

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards