Direktlänk till inlägg 17 augusti 2007

Va!!

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 16:04

Det kan inte vara möjligt att jag känner mig klar! Bara lite småpill och sen kan jag lägga mig i soffan med gott samvete...Ja ja det blir väl dags till vi har käkat middag, som den tuppluren kan komma dvs.

Det verkar som att jag städar bäst när jag är irriterad (hur bra nu det är). Jag har funderat på det där med min granne och fattar helt enkelt inte hur hon kan vara så iggnorerande. Bara för att man är gravid så betyder väl inte det att man inte kan höra av sig emellanåt...men hon har aldrig tid påstår hon. Hon jobbar en dag i veckan och har inte tid....jag kan inte fatta det iaf.
Trist bara att hon ska snäsa åt min dotter för ingenting. Så det har jag gått och funderat på medans jag har pillat här och blivit mer o mer irriterad! Men nu är jag lugn igen och det är ju tur det när städningen är över.

 
 
Micke

Micke

17 augusti 2007 16:55

Japp, kvinnor på smällen blir lite egocentriska, eller vad det heter.
Nä, man kan ju tycka lite si o så, men nu är jag ju man, så jag vet väl egentligen ingenting?
Ha de gott hörru!

http://beckfjall1.blogg.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

17 augusti 2007 17:09

Micke du har så rätt egentligen...vissa är sånna i naturen faktiskt. Dom ser graviditeten som en sjukdom och det ska tycka synd om.

Ha de gött du mä

 
Filifjonkan säger

Filifjonkan säger

17 augusti 2007 18:46

Hmm verkar som tjejen är lite "hönsig" ..heheh,,,bry dig inte om henne inte värd det,, och dottern kan väl få svara för sig om hon blir påhoppad fler gånger så kanske damen ifråga tiger still efter det rentav duktig du som städat ..

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards