Direktlänk till inlägg 17 augusti 2007

Vad händer?

Av karleksdravel - 17 augusti 2007 10:53

Min dator lever sitt eget lilla liv nu verkar det som. Inte nog med 2 minnesdumpningar så jag är så illa tvungen att starta om datorn så stängs explorer ner rätt som det är (skyndar mig att skriva innan det händer igen)

Ändrat sidan lite igen (som kanske märks)
Jag älskar det här mörka och dystra men har kommit på att det inte alls speglar mig som person...kanske ska ta o ändra beroende på hur humöret är!
Just nu är jag lätt förvirrad när dom ringde ifrån jobbet (låssades att jag sov när dom ringde) VA!!! Sover du fortfarande?? Klockan är juh 10...men hallå eller, fattar du hur jag har jobbat denna veckan eller!! Eller att jag har inte fått sova ut en endaste dag, på rätt länge så jag behövde detta! Nu avslöjade jag ju inte att jag varit uppe i 1,5 timme (bara för att jag skulle ha en ursäkt att säga att idag kommer jag inte orka jobba)
Men hon skulle bara ge mig tiderna för nästa vecka om det var något som jag kunde jobba, men hon fick aldrig gett mig tiderna, som hon inte hann ge (då det pratades om så mycke annat) Så hon skulle ringa upp mig igen efter en stund (snart 1 timme sen)

Har hälsat på hos en del bloggvänner och ber om ursäkt om jag skulle ha missat någon!

 
 
maria

maria

17 augusti 2007 11:04

Ja, ibland tror de nog att man klarar av att arbeta hur mycket som helst.... Man måste nog säga ifrån ibland men det är inte så lätt alltid... Hoppas att dagen fortsätter i en något lugnare takt för dig, vännen... kramar

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

17 augusti 2007 11:11

Maria. Det hoppas jag med att den ska göra...Just nu lever min dator sitt eget lilla liv verkar det som! Men jag ska la få ordning på den med en vacker dag hade jag tänkt mig

kram!

 
Ingen bild

Filifjonkan

17 augusti 2007 18:43

Men så läckert ursnyggt och sån tur att det inte var mer jobb då utan tiderna för nästa omgång..bra det så du hinner vila lite,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards