Direktlänk till inlägg 15 augusti 2007

Gravida jävla kossa

Av karleksdravel - 15 augusti 2007 16:14

Ursäkta...men jag var bara tvungen helt enkelt att vräka ur mig.

Jag har nämt tidigare att jag har en granne i 19 års åldern som är gravid och går helt enkelt bara över gränsen hela tiden...Dom är så fruktansvärt upptagna (med att sova) så dom kan inte ens pallra sig ner 2 våningar för att kolla på våra katter (jag skiter i vilket iof) Det enda som existerar i deras skalle är alla grejer dom ska köpa till barnet (hon arbetslös och han jobbar nästan dygnet runt) dom har nog redan köpt allt, vilket dom började göra när det vart klart att hon var gravid *idiotiskt om något skulle hända*
Nu begär hon att min dotter ska stå givakt ute på gården när dom kommer och hälsa. Igår hade dom kommit och min dotter hälsar (påstår hon) men det hade tydligen inte uppfattats då hon (grannen) vart skitsur och sa till min dotter på msn innan att hon pratar inte med någon som inte kan hälsa. Men för fan ÖPNNA käften själv och säg hej!!!
Henne kille hälsar ju ALDRIG på mig och jag sa det till henne för en stund sen att jag skiter fullständigt i det, hans problem och inte mitt.
Så nu sitter jag och lyssnar på en gravid kossa som säger att man BARA ska skriva till henne när hon är online på msn, aldrig inte vid datorn eller upptagen. Stäng av msn då för bövelen om man inte vill ha att någon skriver till en när man inte vill...Sen gör hon skilnad med för mig svarar hon juh men inte min dotter! *suck*

Hennes unge kommer säkerligen vara apful med.

Ja ni får banne mig ursäkta men jag pallar inte att klappa någon på ryggen och tycka att dom har gjort bra grejer när jag känner att det kommer gå åt helvete, varför? Joo det är för att hon såg till att det hade gått så långt på graviditeten för att ingen skulle begära att hon skulle göra abbort *sjukt*
Sen att hänga upp sitt liv så fruktansvärt mycke att man inte ens har tid att komma in och hälsa (vilket dom har gjort tidigare) eller kolla på kattungarna, när dom älskar våra katter så mycke som dom säger.
Sen kanske jag vräker ur mig saker i onödan men blir jag förbannad på det här viset så brukar det ha gått rätt långt innan jag reagera och då kommer det inga vackra ord!

 
 
maria

maria

15 augusti 2007 17:56

oj, Här går det lite hett till tror jag... men det kan ju göra så ibland... Stor kram på dig, en lugnande och stöttande sådan!!!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 augusti 2007 12:01

Hej igen tack för kommentarer hos mig när jag rasade i golvet,,sitter på en kudde är mör i kroppen men försöker köra lite idag, Jaha trevliga grannar du har ser jag,,fnissar,, undras om du kanske skall blunda och låtsas de inte bor där! Så slipper du bli så less på dem,, Ha en bra dag i alla fall

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards