Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Mobbing på hög nivå

Av karleksdravel - 14 augusti 2007 15:06

Nu har jag vaknat till liv käner jag...Fortfarande irriterad på att jag inte fick sova ut men va begär man lixom (imorgon stängs telefonen av)

Folk är dumma ve mig =( Jag ramlade och slog mig rätt rejält inatt och har så ont i armarna att jag funderar på vad som egentligen hände...Jag stod ute och rökte och ska gå in igen, till saken är den att jag gäspade som attan och mina ögon rann av trötthet. Missar totalt trappsteget (som jag egentligen visste fanns där) på en 10 del sekund så har jag golvet i ansiktet...så jag får en känsla av att jag kanske svimmade till när jag missade trappsteget eller nått...Underligt iaf att jag inte tog emot mig (vilket jag hade gjort i vanliga fall) men men nu är det så och jag får leva med smärtan i några dagar igen.

På tal om att svimma, så har jag bara gjort det en gång i hela mitt liv. Det var när jag väntade min dotter när jag i tredje månaden ungefär bara ramlar ihop på jobbet. Jag kunde inte lyfta min arm på flera veckor och sen hade jag nog smärtan i över en månad!

Ha en bra fortsättning på kvällen
Kram

 
 
Hannele

Hannele

14 augusti 2007 15:25

Du också, tråkigt, själv har jag slutat med stora kliv, trippar med små steg i mörker, så det kan inte hända så mycket..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Gisan

Gisan

14 augusti 2007 18:36

Det är hemskt att inte ha kontroll på sin kropp!!! Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

14 augusti 2007 18:54

Hannele. Jag tyckte inte jag tog speciellt stort kliv utan mer att jag skulle bara över tröskeln på en dörr o sen vart det nerför mer än min hjärna reflekterade över.

 
Ingen bild

Kärleksdravel

14 augusti 2007 18:54

Gisan. Jag brukar ha koll på var jag har min kropp men ibland så vill den inte som jag vill helt enkelt. kramar

 
tussegumman

tussegumman

14 augusti 2007 19:34

Stackars dig det där kunde gå riktigt illa! Jag har tagit fel kliv en gång och slog mig handlöst men som tur var tog jag emot med händerna/ Krya på dig och var rädd om dig/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
flikkha

flikkha

14 augusti 2007 21:36

Men då..trodde du inte fick ont.Tar tillbaka det där om att det skulle jag inte vilja missa. Hoppas du blir bättre snart. Svimma har inte jag gjort någon gång. Men jag har åkt ambulans :) Om det räknas ;)

http://flikkha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

15 augusti 2007 14:22

tussegumman. Det är riktigt jobbigt att ta fel kliv...det kan gå riktigt illa...Idag har jag inte så hemskt ont så jag kan lyfta händerna iaf! Kram!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

15 augusti 2007 14:23

flikkha. Klart det räknas för det har inte ens jag gjort...hoppas inte det var något alvarligt bara Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Ovido - Quiz & Flashcards