Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 00:57

Nu är det dags att nana kudden här känner jag.
Sprängande huvudvärk har jag av värken i nacken så jag hoppas att det mjuknar upp tills imorgon

natti natti

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 00:27

Jag fick ett meddelande på msn av min dotter (trodde jag) och hon trodde att jags kickade ett meddelande till henne...På nått höger, vänster så är det nån skit som cirkulerar på just msn. För jag trodde ju inte att det skulle vara nått farligt (vilket det kanske inte var heller) men alla på min lista fick samma meddelande och alla på hennes lista fick det samtidigt som att gubben hade fått det från någon annan. Fattar ni?
Sån tur var så kollade gubben upp det och denna gång var det nog inte så himla farligt (ska aldrig mera göra om det)
Så en varning bara...skickar någon nån länk så kolla alltid upp det med den som har skickat det. Svara dom inte eller säger att dom inte skickat nån länk så öppna för guds skull inte det! *tips*

Av karleksdravel - 1 augusti 2007 00:00

Jag behöver ha mer än en dag ledigt känner jag. Min kropp säger det iaf till mig.
Idag satt jag och skulle sträcka på nacken lite...pang sa det o jag fick as ont! Så nu känns det som om jag har suttit i drag och kan knappt vrida på nacken.
Det är synd om mig =(

Nån mer det ska vara synd om så är det gubben som fixade ihop garderoben till jag kom hem, stackarn. Han lyfte o vände och hade sig. Han lämnade 2 lådor till mig som jag fick fixa när jag kom hem sen lite finjusteringar så garderoben stod rakt.

Nu är det strax sängen med ondskan "boken"

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards