Direktlänk till inlägg 10 juli 2007

Utmaning

Av karleksdravel - 10 juli 2007 12:48

Jag har blivit utmanad av Maria om att uppge 3 favoritsaker dock inte levande väsen...Hmmmm...jag som kastade en himla massa som jag älskade för ett år sen men som jag inte hade möjlighet att sätta in här...

Isf hade det varit

1. Min gungstol
2. Porslinssaker
3. Min soffa

Istället fick det vara dom här sakerna som jag knappast gör mig av i första taget

Först ut kommer det lite spindlar (har egentligen spindelfobi men dessa bara älskar jag) En gammal arbetskamat till mig gjorde dessa o sålde till vänner och bekanta.


Sen kommer min älsklingsring som jag snart får lämna in på lagning då den är väldigt tunn och skör =( Pusselringen är från Turkiet och har väl ingen direkt bakgrund mer än att det är jag som har köpt den och har alltid tyckt om just pusselringar.



 Till sist så tog jag ett kort på min datorskärm som ska symboliserar just datorn...utan den vet jag inte hur jag skulle få mina dagar att gå ha ha ha.


Hmmm vem ska vi då skicka utmaningen vidare till...tror jag börjar med Alma och sen tror jag att jag tar (slår en tärning) Filifjonkan och sist men inte minst så utmanar jaaaaaaag Helga

Sååå nu har jagvarit en duktig tjej tycker jag =)

 
 
maria

maria

10 juli 2007 13:30

Se, det ju bra!!!

Spindlar.... Hm, jag är nog inte så förtjust i spindlar men om de är så stilla så kanske... Ha en bra dag/kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

10 juli 2007 13:32

Ja dom är så stilla så och vackrare i verkligheten tycker jag...Passar bra in i hörnet...skulle vilja ha en till som är lite större som jag skulle vilja ha uppsatt i taket vid dom andra.

 
helga

helga

10 juli 2007 16:50

OK, Jag ska fundera på saken. Tack för utmaningen!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

10 juli 2007 17:54

men jag då :-(

 
Ingen bild

Kärleksdravel

10 juli 2007 20:09

Helga: hmmm

Jessica: SORRY!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards