Direktlänk till inlägg 21 juli 2007

Testar detta för ovanlighetens skull

Av karleksdravel - 21 juli 2007 20:52

steg 1

skostorlek? - 38-39 (skulle vilja ha 37, finns fler skor i den storleken

civilstatus? - Oledig, Pojkvän, dotter och 2 katter

höger eller vänsterhänt? - höger, blir så konstigt annars

kär? - oh yes


steg 2

skor som du bar idag? - ballerina skor eller varit barfota

dina svagheter? - hett temperament och godis He he he

rädsla? - för höjder och spindlar

målsättning? - lycklig och rik


steg 3

pepsi eller coca cola? - coca cola

mcdonalds eller burger king? - mcdonalds

adidas eller nike? - nike

lipton ice tea eller nestea? - vaniljthe

choklad eller vanilj? - choklad så klart


steg 4

svär du? - *hostar* till allas förtret aldeles för ofta

sjunger du? - det händer tyvärr oxå

duschar du varje dag? - Ska jag bara vara hemma och glo på film så kan det hända att jag hoppar över det nån dag.

gillar du skolan? - med mobbing och dyligt dom sista 6 åren jag gick i skolan så är svaret NEJ!!

tror du på dig själv? - Om man inte tror på sig själv så kan man ju inte tro på nått annat heller!

kommer du överens med dina föräldrar? - Mina föräldrar har ingen talan...Jag och min syster har fostrat oss själva till att bli bättre människor än våran lillasyster som är en bortskämd snorunge.


steg 5

har du under den senaste månaden...

druckit alkohol? - ja

rökt? - ja

shoppat? - så klart

ätit en hel ask müsli? - äckligt

ätit sushi? - nej

stått på scen? - you wish

skejtat? - ja *skrattar*

bakat? - bullar

stulit nåt? - inte mer än tiden hos mina vänner *ha ha ha*


steg 6

har du någonsin...

däckat eller varit jättefull? - Öhhhhhhhh minns inte *asg*

blivit kallad hora? - Jepp...Av min dotters pappa.

blivit nedslagen? - nej *tack o lov*


steg 7

i framtiden...

namn på barn? - När jag va liten så skulle min dotter hetat Patricia eller Roberto...men det blev inte så =( Min syster heter Patricia och vi fick en dotter.

hur vill du dö? - utan smärtor!

vad vill du bli när du blir gammal? - obehindrat från sex (heter det så?)


steg 8

antal människor du skulle ge ditt liv för? - alla som nångång har funnits i mitt liv?

antal cd-skivor du äger? - har tappat räkningen

antal piercings? - 3 st

antal tatueringar? - 3 st...en delfin på ankeln och en paradisfågel på skuldran och en keltisk sol omslingrad av träd på korsryggen.

hur många gånger har du varit med i tidningen? - vet ej...några gånger kanske.

Kopiera gärna denna så jag får veta hur ni skulle svara

 
 
PaLo

PaLo

24 juli 2007 05:57

Precis svarat på testet jag också.. Lite skoj faktiskt..

http://palo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kärleksdarvel

24 juli 2007 07:23

Ja visst är det =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards