Direktlänk till inlägg 28 juli 2007

En massa dravel

Av karleksdravel - 28 juli 2007 08:39

Nu var man åter på jobbet. Jobbig gårdag här på jobbet fick jag höra, så det va inte direkt nån skön känsla man kom till jobbet med. Håller tummarna att det blir en bra dag.
Har en knuta på ryggen som inte riktigt vill släppa *knäcker ryggen*

Gubben skulle ha väckt mig med en kopp the innan han gick o la sig, så blev det inte. Han hade väl glömt bort det, stackaren. Han jobbade inatt på krogen, vet inte riktigt när han kom hem då jag sov som bäst.

Jag fick min dotter att se på Pay it forward igår kväll...stackaren grät som attan i slutet (vad va det jag sa) Men nu är jag iaf nöjd med att hon har sett den.

Idag får vi se vad som händer. Gubbens syssling från Norrland är här, så kanske åker man en sväng till svärmor för att säga hej.
Imorgon kommer dom på middag hem till oss så jag har lite o göra ikväll.

ha en underbart trevlig dag alla //Kramar i massor från mig

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

28 juli 2007 09:24

jaha din dag verkar fulltecknad så lika i morgon om du skall bjuda på middag. Så hon grät dottern din kan tro det,, hoppas din dag blir som du vill ha den,

http://filifjonkan-se

 
Jessica

Jessica

28 juli 2007 10:11

vad e det för film?

http://mejustme.bloggspace.se

 
trollpackan

trollpackan

28 juli 2007 10:31

Ja, det låter som att du har att göra idag och imorgon! ha det så trevligt! Kramar!

http://trollpackan

 
Ingen bild

kärleksdarvel

28 juli 2007 11:14

Filifjonkan. Jag hoppas med dagen blir som jag vill ha den...sol värme och en brassestol vid stranden (fixar du det är du en ängel)

 
Ingen bild

kärleksdarvel

28 juli 2007 11:14

Jessica se den, du som är så blödig skulle gråta igenom hela filmen precis som jag gjorde *snörvlar*

 
Ingen bild

kärleksdarvel

28 juli 2007 11:15

Trollpackan. Jag hinner knappt med o andas käns det som./kramar i mängder

 
maria

maria

28 juli 2007 12:31

Godmorgon igen då!!!

Stupade och centrifugerades ett tag har nu tagit en kopp kaffe och en dusch och kan se bokstäverna igen, det är för dj-igt när de inte vill stå stilla så att jag kan se vad det står....

Stor kram på dig och ha en underbar dag!!!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

28 juli 2007 12:42

God morgon!!
Hoppas du får en bra dag på jobbet.

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kärleksdarvel

28 juli 2007 12:47

Maria. Stackare som har sånna dagar/Kramar i massor

 
Ingen bild

kärleksdarvel

28 juli 2007 12:48

decembertjej. Godmiddag på dig =) Hoppas du med får en trvlig dag på Öland.

 
gulligagumman

gulligagumman

28 juli 2007 12:49

Har inte du semester? Låter som det är jobb jämt. Hoppas du får en bra dag ändå.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kärleksdarvel

28 juli 2007 12:52

gulligagumman. Vad är semester? Nää jag har ingen betald semester iaf...varit sjukskriven ett tag o sen arbetslös så jag jobbar gärna och ser frammåt en semester nästa år istället...kanske vädret är bättre med

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards