Direktlänk till inlägg 3 augusti 2007

Utmaning

Av karleksdravel - 3 augusti 2007 17:19

Egentligen har jag inte tid men här kommer det två utmaningar på raken...men vi börjar med den ena som jag fick från Maria.

Reglerna är som följer:

  • Fundera ut ett ämne som du vill att någon ska skriva om (eller fotografera) och skriv ned det.
  • Välj ut cirka fem bloggare som du tror skulle vilja skriva om ämnet och tala om att de är utmanade.
  • Längst ned i inlägget klistrar du in listan över tidigare ämnen.

    Du som blir utmanad får skriva så långt eller kort du vill om ämnet, du kan fotografera bara eller både skriva och fotografera. Du får välja fem nya bloggare men fler eller färre går också bra. Har du blivit utmanad flera gånger får du välja det ämne du tycker är roligast om du inte vill vara med två gånger.

  • Här är mitt ämne:

    "Mitt sorgligaste minne"


    Jag skickar utmaningen med "Då gjorde jag bort mig" faktiskt tillbaka till
    Maria sen fortsätter jag med Tussegumman, Gulligagumman, Decembertjej, Trollpackan 



  • Här är tidigare ämnen:

    "Då gjorde jag bort mig"

    ”Det bästa som hänt mig”

    Då gjorde jag bort mig:

    Jag tror det pinsamaste jag var med om var nog den gången vi var inne i en golfaffär (jag kan ha varit 16-17 år eller nått) då det snackades om nått grönt kort och jag fattade inte riktigt vad dom pratade om. Men nyfiken som man är så ställer man ju frågan - Är det för att få köra dom där bilarna runt på banan eller? Nu efteråt skrattar jag bara åt det men det va inte så kul när han bakom disken höll på att krypa ur skinnet, så mycke garvade han.


    Det bästa som hänt mig:

    Just så där sporadiskt vet jag inte rikgit vad det skulle vara...Min dotter är väl det bästa som har hänt mig och på andra plats så kommer gubben och efter honom kommer katterna. Sen ligger Thailandresan efter det.
    Visst har man en massa minnen om vad som har varit den lyckligaste dagen i mitt liv, kommer inte på nått speciellt just nu bara.

  •  
     
    decembertjej

    decembertjej

    3 augusti 2007 18:09

    Hej!
    Har just svarat på Trollpackans utmaning och skickat den vidare. Jag svarar snart på din men skapar inte en ytterligare utmaning för då får jag skrivkramp *haha*

    Kram!!!

    http://decembertjej.bloggagratis.se

     
    maria

    maria

    3 augusti 2007 18:11

    Ja, det var lite att göra bort sig du... Jag tror att Ella som skapade utmaningen var lite oklar... Du behövde bara komma på det med göra bort sig...

    Jag antar utmaningen och ska göra den tom ikväll faktiskt....

    kram

    http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

     
    decembertjej

    decembertjej

    3 augusti 2007 19:12

    Måste bara tillägga att gulligagumman utmanade dig så därför lät jag bli :-)
    Tänkte att du kanske fick lite väl mycket att skriva om. Senare ikväll ska jag skriva om när jag gjorde bort mig.
    Kram!
    Kram!

    http://decembertjej.bloggagratis.se

     
    Ingen bild

    Kärleksdravel

    3 augusti 2007 23:47

    Decembertjej. Det låter trevligt jag kommer in och läser...Här ser du en som är trött som attan ikväll...fattar inte varför då dagen har varit seg som attan. I min skalle har det varit lördag hela dan! Tills vi hamnade i rusningstrafiken i em då förstod jag vad det var för dag

    kram

     
    decembertjej

    decembertjej

    3 augusti 2007 23:53

    Nu är jag klar! Det var faktiskt riktigt kul när jag väl kom igång. Tack för att du utmanade mig :-)

    Kram och sov gott!

    http://decembertjej.bloggagratis.se

     
    Ingen bild

    Kärleksdravel

    4 augusti 2007 00:21

    Decembertjej. Det va så lite så

    Sov gott Kram!

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

    Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

    Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

    JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

    Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

    Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

    Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

    Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

    Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

    Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

    Presentation

    Omröstning

    Var ska ni fira jul
     Hemma själv
     Hemma med familjen
     Hos mamma el pappa
     Dela ut mat för dom hemlösa
     Utomlands

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24
    25
    26
    27 28 29 30
    31
    <<< Augusti 2007 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards