Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

Ett kors i taket

Av karleksdravel - 9 augusti 2007 07:36

Gubben var uppe före mig!!! Kan ha varit kattungarna som drog en del he he he. Nu har jag fått hålla en kattunge iaf *glad*

Slutresultatet blev att det vart 4 välskapta kattungar som kom till livet och en som var död =(
Vi satt med Diezel hela kvällen och kollade på detta underverk. Det är helt fantastiskt häftigt att se när dom kommer till liv och hur hon sköter detta med att käka upp det hon ska och tvättar rent ungarna.
Nu håller hon på att tvätta rent sig som bara den, det behövs. Skulle behöva ha badat henne men jag tror jag väntar lite med det tills hon lämnar ungarna lite mera. Kanske kan ta o borsta henne så hon inte får några jätte tovor.

Jag är iaf uppe med tuppen och nu är det kaffe =)


Nu ser man den kanske lite mer...inte särskilt stor som ni ser =)

 
 
Gisan

Gisan

9 augusti 2007 08:18

Här skiner ingen sol. Det är kvavt och äckligt så svetten rinner fast jag sitter still :-( Vilka söta kattungar :-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 08:41

Gisan...Här är riktigt skönt väder...så jag ska ta på mig ett linne och kortbyxor (sitter i morronrock) Kram!

 
maria

maria

9 augusti 2007 08:52

Hihihi, Ja alltid något som får upp en alltså, men guuuu så sött... Morron på dig! Ha en underbar dag men kan man annat med så små.... kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Filifjonkan igen

Filifjonkan igen

9 augusti 2007 09:25

Så det blev 4 till sist kvar då underbart underbart, Ja det är ett mirakel och at de sköter det så fantastiskt.Katter är proffs. Grattis själva då,

http://filifjonkan-se

 
ugglan

ugglan

9 augusti 2007 09:30

Grattis till alla katt bebisar!! Förstår att det måste ha varit lätt att kliva ur sängen i morse... Själv är jag mer död än levande när jag försöker gå upp vid 9 på morgonen.... Undrar hur detta ska gå nästa vecka när jag börjar jobba?? (så ska jag ur sängen senast halv 7, phu)
Njut nu av dina bebisar och lägg gärna ut fler foton...
Kram Ugglan

http://https://ugglan.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

9 augusti 2007 09:43

Grattis, visst är det ett underverk!

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Mia

Mia

9 augusti 2007 10:50

F'låt, förra inlägget slank iväg innan jag hann skriva något...

Roligt att det gick så bra för lilla Diesel! Och hon var så duktig. Blir nog en fin mamma det!

http://winyan.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

9 augusti 2007 11:27

Grattis till alla söta bebisarna! Vad kul! Klappa duktiga mammakissen... hon måste ju vara helt slut nu.

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 15:33

Maria. Idag har det varit till att städa iordning en massa och kollat till pissarna massor med...Ha en underbar fortsättning på dagen =)
Kram!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 15:33

Filifjonkan. Katter är verkligen helt otroliga på att veta vad dom ska göra...hon är så grymt duktig =)

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 15:35

ugglan. Jag ska snart lägga ut lite mer bilder...ska bara försöka att ta några utan att Diezel ligger på dom =)
Kram!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 15:35

hannele. Det är verkligen ett underverk!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 15:36

Gerda. Tack för grattulationerna...Du kan tro att hon är helt slutkörd just nu...Ligger bara och matar dom!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 15:38

Mia. Jag tror min lilla gullmamma blir en riktigt bra mamma...Skönt att hon klarar det så bra själv som hon gör =)

 
Åsa

Åsa

9 augusti 2007 15:57

Men så sött!

Här väntar jag på marsvins bebisar.
De brukar vara rätt söta de med !

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

9 augusti 2007 16:52

Åsa. Det har jag nog aldrig sett några...grattis i förskott då =)

 
tussegumman

tussegumman

9 augusti 2007 17:49

Vilken duktig kattmamma! 4 friska kattungar! Synd att den 5:e var död. Grattis! Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
kärleksdarvel

kärleksdarvel

9 augusti 2007 21:54

tussegumman. Tack ska du ha och detsamma till dig =)

http://karleksdravel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards