Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Bara en massa tomhet!

Av karleksdravel - 13 augusti 2007 03:22


Jag försökte mig på en runda hos mina bloggvänner och känner bara att jag inte orkar! Inte för att jag är trött eller inte tycker om er utan för att jag helt enkelt bara tappade orken efter samtalet med gubben idag! Han förstår nog inte hur dåligt jag mår emellanåt och hade väl mer sett det till att jag alltid mådde bra...Nu är det som det är och jag är en tänkare som tar åt mig saker o ting mer än andra kanske gör samt att jag drar mig undan (omedvetet)
Hade han kunnat hjälpa mig och dessutom vetat hur så tror jag nog innerst inne att han hade velat och gjort det med! Just nu känner han sig nog lika tom som jag känner mig.
Mest känner jag mig ensam (vilket inte är ovanligt när man mår dåligt)

 
 
Ingen bild

Filifjonkan ser på klockan

13 augusti 2007 06:58

Tidig godmorgon på dig vännen,,03.32 är en svår tid om natten timmen före gryningen vargtimmen.
Det är då svåra tankar kommer fram eller knackar o på . Förståelse är ju viktigt att få särskilt av den man älskar. Men det verkar som karlarna har lite svårare än oss kvinnor att sätta sig in i hur läget är egentligen. Det finns för all del undantag men de är få.
Men ensam är du nog inte om du riktigt rannsakar dig finns alltid någon som lyssnar eller har lyssnat,,men just om natten lyser allt svårt så förstorat, Men jag hoppas innerligt att det lugnar sig för dig och säger till dig som till andra som känner sig nere Håll ut för efter regn kommer sol....

 
helga

helga

13 augusti 2007 08:24

Det låter som du har en jobbid period just nu. Håller med om vad Filifjonkan skriver. Kanske det blir bättre lite längre fram. Hoppas och tror det...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Gisan

Gisan

13 augusti 2007 08:36

Stora varma och förstående kramar kommer här!!!

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

13 augusti 2007 08:39

Filifjonkan...tack så mycke för dina ord...dom värmer verkligen i detta mörker just nu Kram!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

13 augusti 2007 08:40

Helga. Just nu är det inte speciellt kul att njuta av någonting känner jag! Men jag kommer la tillbaka så småningom hoppas jag!
Kram!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

13 augusti 2007 08:41

Gisan. Tack ska du ha gumman...skönt att höra...jag kommer o hälsar på dig en dag...måste bara få lite struktur i mitt liv så orkar jag mera!

 
gulligagumman

gulligagumman

13 augusti 2007 10:03

Åh fy f*n vad dåligt du måste må! Det finns väl inget värre än att bli beskylld för saker man inte har gjort, och dessutom för att vara en dålig mamma.

Ger den största kramen jag kan.

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

13 augusti 2007 12:16

gulligagumman. Ja, jag mår inte speciellt bra just nu och vet inte vilket ben jag ska luta mig på! Det värsta man kan göra är att komma emellan en mor och dotter
Tackar för kramen och ger dig en bamsekram tillbaka =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Ovido - Quiz & Flashcards