Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Det tog sin lilla tid

Av karleksdravel - 19 augusti 2007 09:17

Men nu har jag nog hälsat på hos mina bloggvänner. Nu väntas det kaffe och sen ska jag ta o läsa tidningen som jag inte hunnit på en vecka (om internet håller sig dvs)

 
 
Hannele

Hannele

19 augusti 2007 09:40

Önskar dej en härlig söndagsmorgon med tidning o fika.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

19 augusti 2007 11:18

Godmorgon! Nä, man får ju hoppas att dagen blir lugn, men det sägs ju att det är motgångarna som formar en till en stark människa*fniss*, vet inte om jag håller med! Kram på dig!

http://trollpackan

 
tussegumman

tussegumman

19 augusti 2007 13:33

Det är jättemysigt att gå runt till sina bloggvänner och hälsa på och samtidigt dricka en kopp nybryggt kaffe. Det har blivit som en stund på dagen. När mannen läser tidningen så bloggar jag! Du får ha en fortsatt fin helg/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
maria

maria

19 augusti 2007 16:42

Tid?! Titta på mig då... Jag följde med och lämnade äldsta sonen, grät en skvätt och när jag kom hem så ville inte ens cybern släppa in mig, sancka om att ha varit ute kylan idag... Nu har jag smickrat och smörjt hos cybern så nu fick jag till slut komma in!!!! kram på dig o ha en bra kväll!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
flikkha

flikkha

19 augusti 2007 17:47

Hejsan!
Hoppas du får en fortsatt bra söndag!
Kram

http://flikkha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

karleksdravel

19 augusti 2007 23:08

Tack för tidningen och fikan Hannele =)

 
Ingen bild

karleksdravel

19 augusti 2007 23:09

Joo men det är nog så Trollpackan om man ska vara riktigt ärlig...man lär ju sig så fort det blir motgångar Kram!

 
Ingen bild

karleksdravel

19 augusti 2007 23:10

Tussegumman: Dom senaste veckorna verkar det inte som att den tiden har funnits för mig...Hoppas på bättre tider helt enkelt.
Kram!

 
Ingen bild

karleksdravel

19 augusti 2007 23:11

Maria: Det är ju nedrövligt att inte cybern släpper in dig...vet precis hur det är. Bredbandsbolaget kanske?
Ha en bra kväll du med Kram!

 
Ingen bild

karleksdravel

19 augusti 2007 23:11

Hello flikkha. Hoppas du med får/fick det Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards