Alla inlägg under juli 2007

Av karleksdravel - 24 juli 2007 05:43

Sova på natten och upp tidigt...Har det med åldern att göra kanske?
Just nu känns det tyngre än normalt att vara uppe på natten...Tänker på hur gubben ligger hemma och snarkar för fullt, utan mig =( .
Jag får ta en mysstund med honom ikväll när vi är hemma bägge två...Känns som om det inte finns krafter över som jag kan bry mig om han. Han kräver så lite men jag har ändå dåligt samvete för att dottern behöver mycke av mig och jobbet likaså, när ska jag ha ork över till honom då?

Får komma på nått riktigt gulligt o göra till honom, förslag?

Av karleksdravel - 24 juli 2007 03:41


Hur söt är inte denna hittade bilden på en skala?

Av karleksdravel - 24 juli 2007 02:40

Nu sover nog alla rätt skönt kan jag tro...själv sitter amn här och vill bara tilll sin säng. Har öppnat fönstret på full glänt bara för att få in lite ny luft. Det hjälper inte speciellt mycke men lite iaf =)

Nu ska jag kolla min mail igen

Av karleksdravel - 24 juli 2007 01:03

Glömde av för en stund att jag o gubben satt med mailet och knåpade ihop det..Fick ihop det rätt okej om jag får säga det =)

men nu är det iaf besvarat så jag länktar redan till jag får mailet besvarat.

Kom på att jag glömde ju bort o säga mitt telefonnummer...ups...men men det blir säkert en hel del mail som vi kan skicka fram o tillbaka...Riktigt spännande att vänta in mail nu måste jag säga =)

Av karleksdravel - 24 juli 2007 00:59

Perfect StrangerJournalisten Roweenas barndomsvän Grace berättar att hon träffat reklammagnaten Harrison Hill via en nätchat och haft en passionerad helg tillsammans med honom. Men snart byts Grace förälskelse till en jagad uppsyn, och när hon hittas mördad bestämmer sig Roweena för att göra sin egen undersökning. Hon måste komma Hill inpå livet.



Inne i en filmperiod nu "vad ska man göra när det bara regnar ändå" så vi kollade på denna idag...

Riktigt bra måste jag säga...Bruce som är i en roll som man inte är van vid...inget överdrivet våld osv.
Måste verkligen upplevas enligt min uppfattning.

Av karleksdravel - 23 juli 2007 23:50

När ska jag få tid med att städa och tvätta hemma egentligen...Tom en del här på jobbet som undrar om jag har flyttat hit *suck*

Kanske inte så konstigt att jag blev påhoppad igår...Man tröttnar kanske mer på sånt man ser ofta...Men efter helgen så kommer jag ha jobbat över 160 timmar denna månaden...hoppas bara nästa blir lika bra...

Vad gör man en natt när man inte får väsnas?
Lyssna på harry potter som jag har på min mp3 spelare (kom ju på att jag hade med mig den inatt)

Av karleksdravel - 23 juli 2007 13:24

Hinner inte skriva klart ett inlägg innan nästa samtal kommer...Dom behöver ha folk inatt och imorgon natt som jobbar...lite mer framförhållning tack..men näääääää varför inte vara så krångliga som det bara går!

Av karleksdravel - 23 juli 2007 13:17

Försöker jobbet lura mig på pengar eller?

Det saknas över 15 timmar på min lön verkar det som...Enl jobbet så skulle jag inte ha jobbat den 24:e. Ingenstans är det skrivet att jag skulleha jobbat...Tur man skriver en blogg så man har dokumenterat att jag har jobbat. Kolla här och här  visst stämmer det...enligt ipnummret så stämmer det med att jag har jobbat...'suckar*

Saknar fortfarande 5 timmar ändå...men nu känns det som att jag inte vågar besvära honom nått mera...tar det nästa gång jag pratar med han.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards