Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av karleksdravel - 3 augusti 2007 11:42

Denna är heller inte ovanlig

Realey Beatch

Är man på stranden tidigt på morgonen så möts man av en tystnad och ett lugn som man aldrig hade kunnat föreställa sig. Några timmar senare så var här knökat med folk.

Av karleksdravel - 3 augusti 2007 11:34

En otroligt härlig resa jag gjorde i vintras var just till Thailand. Fick iden av en bloggvän om just Thailand häomdan så jag lägger in lite bilder som andra med kan skåda. Mitt råd är att ÅKA till Thailand, ni kommer inte att ångra er jag lovar!


En bild som är väldigt vanlig i Thailand

Av karleksdravel - 3 augusti 2007 10:43

Dotra mi har åkt på det stackarn. Så nu ligger hon och försöker sova kan jag tro!
Hmmmmm, jag kanske skulle kolla till henne så det inte är något allvarligt. Jag skulle inte vilja ha någon förkylning i sommar. Jag hade det tillräckligt i vintras kommer jag ihåg. Först fick jag det innan vi skulle till Thailand, sen så klart när vi hade kommit hem, sen vet jag att jag lyckades få det en gång till + en magsjuka innan Februari var över. Shit vad trött jag var av att vara förkyld.

I skrivandets stund så kommer hon upp, lagom snorig och seg (ska nog skicka ner henne i soffan och lägga sig)

Av karleksdravel - 3 augusti 2007 10:17

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards