Alla inlägg under juli 2007

Av karleksdravel - 16 juli 2007 12:01

Ett liv utan vänner blir en död utan vittnen.

(Spanien)

Av karleksdravel - 16 juli 2007 12:00

Av karleksdravel - 16 juli 2007 11:55

Idag känner jag mig otroligt lycklig...vet inte varför men det är bara en sån skön känsla jag har i kroppen...

Har världens bästa gubbe...en dotter som kan vara gullig o söt emellanåt...få kompisar men som ändå står mig närmare än många andra har gjort...en syster och syskonbarn som jag bara älskar...ett relativt städat hem...2 katter som är dom sötaste i världen...Ett jobb som jag trivs relativt bra med...finns säkert massor men det är dom här grejerna som poppar upp i skallen just nu!!!

Så jag ville bara dela med mig till er om min lyckliga känsla...

Prova o le mot en främling så ska ni se reaktionen ni får tillbaka...ler han/hon inte så prova med nästa...

Av karleksdravel - 16 juli 2007 10:29

Blev en sen natt så jag ville bara sova ut i morse...Vaknade av ett sms så jag rusade upp (igår missade jag ett jobb idag bara för att nån annan hann svara snabbare än mig) för att kolla. Så klart det va jobbet som ville jag skulle jobba ikväll...Ska jobba med en australienare så det kommer bli askul kväll...Iof hade jag en riktigt kul dag på jobbet i lördes med när jag jobbade med en colombiansk tjej...

Men nu är det väl ändå kaffe va?

Av karleksdravel - 16 juli 2007 00:07

Harry potter vart det efter en pizza och crepes...Avslutar dan altså med en film som JAG har längtat efter ett bra tag nu...Men denna va inte lika bra som dom andra va tycker jag...sen va den rätt lång med så jag hade svårt att hålla pp ögonen mot slutet...men lyckades iaf...Nu är det iaf kvällen så jag ska ta min kelgris (diezel) och lägga mig i sängen med min bok...

Ha en god natt alla

Kram

Av karleksdravel - 15 juli 2007 17:23

Idag blir det Pizza och till efterätt så blir det till att åka förbi creperiet och se om dom har öppet...Drömma sig bort till Thailand och varmare breddgrader med en pannkaka som liknar deras därnere *jammi*

Av karleksdravel - 15 juli 2007 15:50

Första gången i hennes historia som hon ska få ha en dator på sitt rum...Återstår o se för hur läng...sköter hon det så kanske för alltid...

Kan inte få ur hennes pappa ur skallen alltså...sicken typ verkligen...Hur kan man bara säga till sin dotter att man inte har råd att betala tågbiljetten (300 spänn) för att han måste betala MIG över 6000 spänn....MIG!!!! Det är ju faktiskt henne han betalar pengarna till o inte mig...tröga djävla människa...
Men köpa ett hus det har man råd med men man kan inte se till att sin (enda) dotter har det bra....

Fy fan på ren svenska!!!


Visste ni att svennar inte kan bli arg på oss blattar *asg*
Lyssna på Shan the man så förstår ni vad jag menar...ska köra stenhårt med det när gubben blir sur på mig...Du kan inte vara sur på en blatte *asgarvar*

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards