Alla inlägg under juli 2007

Av karleksdravel - 26 juli 2007 18:01

Nu har jag sovit en stund...eller iaf en timme...Gubben ringde o väckte mig...Så nu ska jag göra mat för att återvända till soffan en stund innan jag far till jobbet...

Inte kommit underfund med hur det där programet fungerar så gubben fr lösa det åt mig...annars så brukar jag tycka det är kul att lösa små problem men när det gäller photoshop eller Pain Shop Pro så har jag inte nerver för det...Pilla med foton och dyligt klarar jag av då jag kan fixa o trixa med olika moment...men när det inte står exakt hur man ska göra utan bara snabbt skrivet hur man får resultatet så vänder det sig i magen på mig.

Av karleksdravel - 26 juli 2007 13:23

Just nu så bara far det runt i min mage...jag kommer verkligen inte orka jobba inatt...har sånt pirr i magen på att jag inte kommer att kunna somna om en stund...vad händer med min kropp just nu...

Känner på mig en massa saker...fastnade på en del internet sidor nu och har äntligen (efter flera månaders letande) hittat sidorna jag har sökt efter...Det går ut på att jag vill lära mig en sak...o nu fastnade jag för hur man gör dess grejerna men jag får det inte till att funka och min mage blir i uppror direkt...!

Av karleksdravel - 26 juli 2007 10:29

Jag drömde inatt om att Diezel fick sina ungar...jag mindes att jag öppnade garderoben och där låg dom alla i en hög med en massa smet, ropade på gubben att komma. Kom ihåg vad en kompis till mig sa att det oftast brukar vara någon som är död, vågade då inte kolla efter om det va nån dödfödd.
Sen mindes jag inte mera.

Undra vad en sån dröm betyder egentligen.

Av karleksdravel - 26 juli 2007 09:53


Södra Europa lider av det varma vädret. Denna bilden tyckte jag va så söt (tagen från expressen) Åsna som dricker öl ha ha ha

Av karleksdravel - 26 juli 2007 09:47

Den rike tänker på framtiden, den fattige bara på nuet.

(Italien)

Av karleksdravel - 26 juli 2007 09:45

Av karleksdravel - 26 juli 2007 08:50

Varför kan jag aldrig sova ut för? Hade behövt minst ett par timmar till med tanke på att jag ska jobba inatt.

Men men nu är jag iaf uppe

Vad händer idag?

Troligen ska jag ta tag i städningen här... fixa ordning i sovrummet... diska... tvätta... damsuga på balkongen...förbereda maten...

Kommer nog på något att fylla den listan idag.

Min klåda har kommit tillbaka...tror banne mig att jag blir tokig snart påd en...vad är jag orolig för nu då?
Jag har väl inget att vara orolig för heller...inte nu iaf..
Det skulle kanske kunna vara det att min dotter slänger så mycke skit på mig angående det här med att hennes pappa betalar underhållsbidraget...Hon tycker att det hade varit bättre som det har varit tidigare...Joo men tjenare...han betalar inget underhåll och gubben o jag ska kämpa här för att ekonomin ska vara stabil...Nej tack...Vet bara inte hur jag ska nå fram till min dotter för att hon ska förstå...Klådan försvinner nog när hon flyttar hemifrån.

Av karleksdravel - 25 juli 2007 23:26

Nu va denna dagen slut med...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards